donderdag 15 september 2016

Kerstkaart week 37.


Ik wil heel graag iedereen bedanken die me met mijn verjaardag verwend heeft met een mooie kaart. Ik ben er heel blij mee en ga ze bewaren!
De kaart die ik hier laat zien komt je misschien bekend voor want hij staat op de cover van de nieuwe Kerstkaarten Special en daar ben ik best wel een beetje trots op. Kijk voor uitleg op mijn blog: http://liadesignandso.blogspot.com. Fijne (creatieve) week allemaal! Lia.








En zoals altijd kunnen jullie hieronder ook weer laten zien welke kaarten jullie gemaakt hebben.

11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

jullie laten ons weer mooie inspiratiekaartjes zien! Dank je wel voor jullie toffe initiatief!
fijne dag
Nancy

Freubelmina zei

Goedemorgen dames,
Wat een prachtige voorbeeldkaarten! De mijne staat ook weer gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Colien zei

Mooie voorbeeldkaarten weer, Lia en Epie!
grtz.Colien

Trijntje zei

jullie hebben weer hele leuke kaarten gemaakt dames. Het is mij ook gelukt. groeten Trijntje

karin zei

Goedemorgen dames,
Lia wat een leuk kaartje. Je mag er trots op zijn dat die op de cover van dat blad staat. Ook de kaart van Epie ziet er schitterend uit.
Ik doe deze week ook weer eens mee.
groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Goedemorgen dames,
2 prachtige kaarten hebben jullie gemaakt..Ik heb mijn kaart ook weer geplaatst,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ans Gilbert zei

Goedemorgen dames,
2 prachtige kaarten hebben jullie gemaakt..Ik heb mijn kaart ook weer geplaatst,
groetjes,
Ans

anneke's creaties zei

schitterende voorbeeldkaartjes
ik heb mijn kaartjes ook weer geplaatst

groetjes anneke

Yvonne zei

Leuke kaarten hebben jullie weer gemaakt. Mijn wollige winter diertjes doen ook weer mee deze week.
Groetjes,
Yvonne.

Creaellenknutselsite zei

wat en prachtige kaartjes allemaal
groetjes ellen