donderdag 1 september 2016

Kerstkaart week 35 - challenge blauw wit

Vandaag zitten we nog steeds in de challenge Blauw-Wit....
We hebben al een aantal inzendingen gekregen, maar daar kunnen er natuurlijk nog meer bij


Ik heb eerst de sterren van de set Flurry of Wishes gestempeld met Versamark inkt, en daarna geembost met witte embossingpoeder, en verhit met de heattool. 
Daarna met daubers, en allerlei kleuren blauwe inkt de achtergrond gemaakt



Neem gerust een kijkje op mijn blog.

Dit is mijn bijdrage voor deze week.
Ook ik heb met inkt gespeeld.


Fijne dag.
Groetjes, Monique 



Dit is de bijdrage van Epie, deze week  # 35 , heb gezellig
met m.n nieuwe Dutch Dooba Doo mal gespeeld ;)
info vind je op ...http/cards-by-epie.blogspot.nl/



Link hieronder je wekelijkse kerstkaart.
De kaarten die mee doen met de challenge mag je in de sidebar linken.


8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart Ingrid!
Heb mijn 'westrijdkaartje' net gelinkt!
Nancy

Freubelmina zei

Prachtige kaarten met inkt.
Ik heb mijn bijdrage gelinkt bij de challenge,mocht hij niet voldoen ook geen probleem,dan gaat hij naar de wekelijkse bijdrage.
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Ans Gilbert zei

Mooie kaarten hebben jullie gemaakt,
ik heb mijn kaart ook weer geplaatst,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Mooie kaarten hebben jullie gemaakt,
ik heb mijn kaart ook weer geplaatst,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Mooie kaarten hebben jullie gemaakt,
ik heb mijn kaart ook weer geplaatst,
groetjes,
Ans

S. zei

Wow, wat een mooie kaarten, geeft me meteen weer een idee voor een volgende kasrt!!

Margreet zei

Prachtige kaarten...heb wel een gewoon kerstkaartje geplaatst, maar heb helaas geen tijd kunnen vinden om met de challenge mee te doen.
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat weer een leuke kerstkaarten hebben jullie gemaakt. Het is mij ook gelukt! Groeten Trijntje