donderdag 29 maart 2018

Kerstkaart week 13 - nieuwe challenge

Op deze laatste donderdag van de maand maart
zijn jullie vast heel benieuwd wat de nieuwe challenge wordt voor deze maand!

Ik mocht deze keer het thema kiezen
en koos voor "kerstboom" :
maak een kaartje met een kerstboom op
of een kaart in de vorm van een kerstboom...
Dat lijkt me een heel haalbaar thema voor kerstkaartjes,
we hopen dan ook op heel veel deelnemende kaartjes!

Hieronder vind je alvast de inspiratiekaartjes van ons team
en ook van onze gastdesigner Irene.

Vanaf morgen kan je je wedstrijdkaartje linken in het nieuwe blogbericht.
Je wekelijkse kerstkaartje zien we graag hieronder verschijnen!
Altijd leuk al die variatie aan kerstkaarten op donderdag!

Dit is mijn kaartje met een niet zo alledaagse kerstboom, maar waarom niet...


Meer informatie over de gebruikte materialen vind je hier.
Succes met de challenge!
Nancy


Ik maakte een serie kerstbomen in het wit. Samen met het kraft vind ik dit wel een mooie combi.


Klik hier! om naar mijn blog te gaan.. Succes Ingrid. 


Ook onze gastdesigner Irene was super enthousiast toen ze te horen kreeg dat ze gastdesigner mocht zijn. En ging aan de slag. Uit haar handen kwamen twee hele mooie kaartjes. 



Klik hier! om naar het blog van Irene te gaan. 
Irene heel erg bedankt voor je mooie inzendingen. 


Hier mijn bijdrage voor deze uitdaging met een kerstboom op je kaart.
Niet een kaart maar drie!!
Kijk voor meer info op mijn blog!



Dit word mijn bijdrage voor onze nieuwe challenge , boom als thema ,


Voor uitleg mag je gerust doorklikken naar mijn blog
Veel plezier en succes met de leuke challenge #13
Groetjes van Epie .


Merit en Annemarie 




Kerstbomen op je kaart !
Niet te moeilijk !
Succes, Ineke


En dit is mijn inspiratie-kaartje, CAS dit keer.

Voor meer info en een soortgelijk kaartje: kijk op mijn blog.
grtz Colien

Hieronder mijn bijdrage deze week om jullie mee op weg te helpen voor deze challenge.
Voor meer informatie over het kaartje, kan je doorklikken naar mijn blog.
Martina's kaartjes



Kerstbomen op mijn kaart.
Succes met deze leuke challenge.

Groetjes, Yvonne.
kaarten van Yvonne.

Mijn kaartje voor de Challenge Kerstbomen op je kaart:
https://suzanna-suzan.blogspot.nl/


En hier mijn kerstbomen kaartje als inspiratie voor deze challenge
ga even naar mijn blog daar vind je meer informatie

groetjes Rosina

En hier mijn kerstbomen box kaartje als inspiratie
voor deze challenge kijk voor meer op mijn blog

Groetjes Bep.

Hieronder kun je weer je wekelijkse kaart linken.
 Vanaf morgen kan je je kaart voor de challenge weer linken.
Deze loopt dan tot en met volgende week donderdag 5 april 23.55 uur
en daarmee kan je dit 'kerstboom'pakketje winnen:






10 opmerkingen:

Daphne zei

Ik kan mijn kaartje oir wek 13 niet linken.....
Ga nu aan het werk, probeer het in mijn pauze wel weer een keer.

Wil Frutsel zei

Er is geen link aanwezig om te posten.

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt! super. e mijn e staat erbij geen kerstboom. allemaal een fijne dag. groeten trijntje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi wil, de link is er wel, er hebben ook een aantal mensen gelinkt. Probeer het nog eens? Gr Ingrid

Margreet zei

Wat een gave DT kerstboomkaartjes!

karin zei

Ik ben ook weer van de partij. Mooie inspiratie en leuke Challenge dames. Even kijken of ik met de Pasen een kerstkaart kan maken :)
groetjes,
Karin

Henriëtte zei

Kunnen jullie kaart 28 (created by Henriëtte) deleten voor me? Mij lukt het niet. Met die kaart wil ik meedoen met de challenge en ik zag net pas dat je de kaart voor de challenge morgen pas neer kan zetten. Alvast bedankt.
Groetjes Henriëtte

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Henriette, je kaart kun jij niet deleten dat moet ik doen. Ik heb hem voor je verwijderd. Groetjes Ingrid

Crea Astrid zei

Wat een prachtige voorbeelden zijn er met de kerstbomen gemaakt. Leuk ook, dat ze allemaal zo verschillend zijn.

Groetjes, Astrid.

Trudy zei

Wat een ontzettend mooie voorbeeldkaarten met kerstbomen hebben jullie gemaakt! groetjes Trudy