donderdag 24 mei 2018

Kerstkaart week 21


Hallo, 

Welkom bij een nieuwe week boordevol met kerstkaartjes. 

Vandaag zijn Ingrid en Nancy aan de beurt om jullie de kaartjes te laten zien. 
En we hopen natuurlijk dat jullie vooral gezellig met ons mee doen. 
Dit zijn de voorbeelden. 

Ik maakte het onderstaande kaartje, eigenlijk heel simpel, het papier doet zijn werk. 
En de mooie tekst is een blikvanger... 


Je kan op de bovenstaande foto klikken om naar mijn blog te gaan.

Ingrid



Ook bij mij een eenvoudig kaartje:
stempelen, kleuren, stansen, plakken en klaar is kees...


De gebruikte materialen vind je op mijn blog.
Ik ben weer benieuwd naar jullie creaties van deze week!

Nancy

Mijn kaartje voor deze week, de materialen staan op mijn blog:



Ook deze week kun je de kerstkaartjes weer linken,
en wij komen natuurlijk graag langs om ze te bewonderen...



Op de valreep mijn kaartje ook nog.

Groetjes,


3 opmerkingen:

Epie zei

Schitterende inspiratie kaartjes gemaakt ….DT maatjes !!
Groetjes Epie

Trijntje zei

leuke inspiratie van het team. ik doe ook weer mee.Groeten trijntje

Trudy zei

Jullie hebben weer prachtige kaartjes gemaakt!
Groetjes Trudy