donderdag 19 juli 2018

Kerstkaart week 29

Goede morgen,
Welkom allemaal bij weer een nieuwe Kerstkaartjes donderdag!
Wel bijzonder eigenlijk al die leuke Kerstkaarten terwijl het zo warm is.
We gaan vrolijk verder, jullie toch ook?

Vandaag zijn Rosina en ik, Yvonne aan de beurt
om jullie een leuke inspiratiekaart te laten zien.


Groetjes,
Yvonne



Mijn kerstkaartje voor week 29
Voor meer informatie ga je een kijkje nemen op mijn blog



groetjes
 Rosina

Ook deze week kunnen jullie je kaart weer hieronder linken. 
We kijken uit naar jullie creaties....



4 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt dames !
Groetjes
Margo

Trijntje zei

Wat veel kaarten staan er al bij voor deze keer. We gaan mooi door ondanks de wartmte!. De mijne staat er ook weer bij. de Inspiratiekaarten van Rosina en Yvonne zijn heel erg mooi. Allemaal een fijne dag. groeten Trijntje

Original handmade by Janneke zei

Goedemorgen dames!
Vandaag voor het eerst hier op het blog een kerstkaartje gelinkt. Zo leuk om mee te doen en ik ga zeker proberen om hier met enige regelmaat een kaartje te plaatsen. Mooie voorbeelden hebben Rosina en jij gemaakt!
fijne dag toegewenst hoor!
Groetjes Janneke

Jantine zei

Dat viel mij ook op, leuk hoor!