donderdag 11 oktober 2018

kerstkaart week 41 - en uitslag challenge September

Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe donderdag, boordevol kerstkaartjes... 
Vorige week hadden we de challenge; 

Maak een kerstkaart volgens schets 

Het team heeft weer een top 3! gemaakt, deze zie je hieronder....
Klik op de naam om naar het blog te gaan van de top 3 dames, 





Gefeliciteerd dames, met de top 3!
Eri, jij mag contact opnemen met Ingrid, om gastdesigner te zijn volgende maand. 

Dan hebben we twee prijzen weg te geven voor de random winnaar. 

De onderstaande winnaar is Enny, klik op de afbeelding om naar het blog van Enny te gaan. 
Zij heeft de prijs gewonnen van Yvonne Ooninckx


En de onderstaande winnaar is Bea, klik op de afbeelding om naar haar blog te gaan. 
Zij heeft de prijs van Yvonne van Bruggen gewonnen. 


Ook jullie mogen Ingrid mailen voor jullie adres door te geven..
Het mailadres vind je in de contactpagina... 
Bedankt iedereen voor jullie deelname..
Dan gaan we door naar de kaartjes van deze week. 

Ineke en Ingrid zijn aan de beurt om de kaartjes te laten zien. 



Ik maakte de achtergrond van het onderstaande kaartje zelf,
en samen met de ginger bread poppetjes
vind ik het wel een leuk geheel geworden....

Klik hier! om naar mijn blog te gaan. Groetjes, Ingrid. 










8 opmerkingen:

Trudy zei

Wat leuk dat mijn kaart derde is geworden!
Gefeliciteerd voor de andere winnaars.
groetjes Trudy

karin zei

Proficiat aan de winnaars. Ik heb net een kaartje voor deze week erop gezet.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Bea en Enny gefeliciteerd met de prijs en Eri, Wilma en Trudy gefeliciteerd met jullie top 3 plekje. Heel leuk!. Het is me deze week weer gelukt om een kaart te maken. week 41 alweer het schiet op! Maar wat een voordeel hebben wij die hier meedoen. Geen kerstkaartenstress. Groeten trijntje

Annerieke zei

Gefeliciteerd voor de winnaars! Leuke voorbeeldkaart staat er, mijn kaartje staat er ook weer bij.
Groetjes, Annerieke

Diny zei

Van harte gefeliciteerd aan alle winnaars!
Mijn kaartje is weer gelinkt.....we gaan gewoon door.
Groetjes Diny

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd dames! Ingrid je kaartje is prachtig.
Gr Anita

Wil Frutsel zei

Supergaaf dat ik in de top 3 vermeld sta, doet altijd goed. De andere top 3 dames en winnaars ook van harte gefeliciteerd!!
Groetjes Wilma xx

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende kaarten!
Groetjes Anita