donderdag 15 november 2018

Kerstkaart week 46


Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe week boordevol met kerstkaartjes. 
Zijn jullie ook al zo lekker op dreef met de kaartjes...? 
Wij wel, nog een paar weken en dat is het al zover..

Het weer gaat volgende week op echt winterweer lijken, dus dan is het helemaal makkelijk om aan de kerstkaartjes te beginnen. Wisten jullie dat je de post al kan versturen met kerstzegels ? 

Vandaag zien jullie de voorbeelden van Annemarie/Merit en van Suzan. 

Doe vooral gezellig met ons mee, en link je kaartje hieronder dit bericht... 









4 opmerkingen:

Annerieke zei

Leuke voorbeeldkaarten! Ik ben deze week weer van de partij.
Groetjes, Annerieke

karin zei

Mooie kaartjes dames ! Ik ben er ook weer deze week.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

leuke kaarten hebben jullie gemaakt,. Ik ga ook rustig door geen kerstkaarten stress heerlijk! De mijn e staat er ook weer bij. Groeten trijntje

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige kaarten!! ook ik doe deze week mee en heb hem er al bij gezet.

Groeten Ina