donderdag 6 december 2018

kerstkaart week 49 met reminder sneeuwman


Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe blogpost van 52 WTC. 
Nog heel even en dan zijn we bij week 52. 
Zijn de kerstkaartjes al geschreven , of misschien al gepost ? 
Of ben je nog bezig met de laatste kaartjes te maken. 
Een ding is zeker, vandaag kunnen wij je weer inspireren...
Kijk je mee ? 

Week 49 met een reminder van de uitdaging: laat een sneeuwman en veel sneeuw zien op je kaart!


  Hieronder het voorbeeld van Marijke met de "Hugs"sneeuwman. 
Voor meer info kijk dan even op mijn blog.



                     
Hieronder mijn kaartje om jullie op weg te helpen bij deze lopende challenge. Hopelijk doen jullie weer met velen mee ! Wil je meer info over mijn kaartje ? Dat kan, klik dan even door naar mijn blog Martina's kaartjes.












Epie








Ik maakte het onderstaande kaartje



Hieronder kun je je kaart voor deze week linken. 
Hier! kun je de kaart voor de challenge linken... 

Bedankt voor jullie bezoekje en deelname...







3 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt! En zo veel leuke sneeuwmannen ;-). Mijn kaartje staat er weer bij.
Groetjes, Annerieke

Irene zei

Een enige challenge met leuke voorbeelden van het DT! Morgen sneeuwt het volop op mijn gastdesignerkaart, die helaas vandaag niét mee kan doen.

XxIrene

Anita van Merode zei

Prachtige kaarten, ik ga de kerstkaarten dit weekend schrijven.
Gr Anita