donderdag 28 februari 2019

Kerstkaart week 9 en start challenge...


Weer het einde van de maand februari dus weer een leuke uitdaging erbij.
Deze keer mocht Marijke kiezen en zij is gek op rood. en vraagt dus om zo veel mogelijk rood op je kaart te laten zien.

Maar eerst gaan we nog even de prijs weg geven omdat deze te laat is opgeeist voor de deelnemer Jootje, hebben we een nieuwe random winnaar gekozen en dat is 
Rina. Rina gefeliciteerd met je prijs, en je mag me je adres doormailen dan stuur ik de prijs naar je toe... 

Jootje heeft zich gisteren pas gemeld, en ik heb haar laten weten dat we haar een troostprijs opsturen.. Graag willen we jullie laten weten, als jullie mee doen met de challenge, en je bent winnaar geworden, dan heb geven we je voortaan 1 week de tijd om te reageren..Heb je niet gereageerd, dan gaan wij een andere winnaar blij maken.... 


Dan nu op naar de kaartjes.... 



Om jullie wat op weg te helpen, krijg je hier mijn inspiratiekaartje te zien. Wil je meer informatie ? Klik dan door naar mijn blog Martina's kaartjes.


Ook de winnaar van de vorige challenge Elle-jeanne, wou graag gastdesigner zijn, 
en heeft een hele mooie kaart gemaakt als voorbeeld. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van haar... 


Elle-jeanne bedankt voor het mee doen als gastdesigner.. 








Epie *


Ook deze week kun je je kerstkaart weer hieronder linken. 
Vanaf morgen 7.00 uur kun je je challenge kaart linken in een apart bericht. 

De onderstaande prijzen zijn te winnen..
De eerste prijs voor de random winnaar is het onderstaande pakketje... 

De tweede prijs is beschikbaar gesteld door Willy Duit, 
Zij geeft een workshop naar keuze ter waarde van 17,50 kado...
Morgen lees je meer, hoe je kans maakt op deze prijs... 








7 opmerkingen:

Trudy zei

Hele mooie rode voorbeeldkaartjes! Leuke challenge!
groetjes Trudy

Marjan zei

Mooie kaartjes, dames!

GerJanne zei

Leuke challenge! En wat een gave voorbeelden van het DT! Echt alles rood, heel mooi om te zien bij elkaar. En wat een mooie prijzen voor de volgende keer!!

Trijntje zei

wat een mooie inspiratie deze rode kerstkaarten. Ik ga proberen om mee te doen. Deze week heb ik mijn kaart erbij gezet. zit ook veel rood op maar....?

Creaellenknutselsite zei

weer mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt ga ook proberen om weer mee te doen
groetjes ellen

Annerieke zei

Wat zijn er veel leuke voorbeeldkaarten gemaakt zeg! Mooi met zo veel rood ;-).
Ik zou bijna vergeten mijn kaart te linken, maar hij staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Rina zei

Bedankt. Wat ben ik vandaag blij gemaakt met het bericht dat ik een prijs heb gewonnen bij 52 WTC. ik heb nog maar 1 maand een blog, met veel hulp van Rosina ben ik nu ook actief met mijn blog. ik doe bij jullie allemaal veel inspiratie op.
Groetjes Rina