vrijdag 28 februari 2020

Challenge Februari...

Hey hallo, 

Gisteren was het de laatste donderdag van de maand Februari, 
dus tijd weer voor een challenge..
Deze keer als thema; 

maak een kaart met stippen op je papier


Klik hier! om de kaarten van het team 
nog eens terug te zien, en laat je nog inspireren..

De onderstaande prijs valt er te winnen... 


Doe gezellig met ons mee...mee doen kan tot en met 5 maart 23.55 uur..
dat kan door middel van je kaart hieronder te linken... 

Heel veel succes.....



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

6 opmerkingen:

karin zei

Ik heb net een kaartje gemaakt voor deze Challenge. Mooie voorbeeldjes van de DT leden.
groetjs,
Karin

Annerieke zei

Leuk bedacht de stippen, mooie kaarten van het DT. Mijn kaart staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Annerieke zei

Oeps, ik heb problemen met plaatsen, probeer het later nog eens ;-).

Annerieke zei

Gelukt hoor ;-).

Trijntje zei

Heb mijn kerst kaart met stippen er nog even bij gezet... Groeten trijntje

Angelique zei

Ow ja, wat dom, ik ben vergeten linken. Maar goed ik heb er weer 2 leuke kaarten bij.
groetjes Angelique