donderdag 9 april 2020

Kerstkaart week 15

Goedemorgen lieve bloggertjes ..........

De challenge van maart is weer voorbij....
En dat betekent dat we eerst de winnaars bekend gaan maken......

We hebben twee winnaars van de top 3,
die gekozen is door het team;

1; Rina (15)
1; Nelleke (19)
2; Gina (22)

En de random winnaar is Annerieke,
klik op de onderstaande afbeelding om haar kaart nog eens te zien...

Gefeliciteerd voor de winnaars van de top 3, en de random winnaar...
Nelleke en Rina mogen gastdesigner zijn de volgende keer...
En ook Annerieke, mag contact opnemen met Ingrid voor haar adres door te geven... 
voor de prijs in ontvangst te nemen. 
En bedankt iedereen voor jullie deelname aan de challenge... 
De winnaarsbadge staat in de sidebar, en die mogen jullie mee nemen 
naar jullie blog, als jullie dat leuk vinden.... 

Deze week nog wat inspiratie voor jullie , met dit weer denk
je niet meteen aan Winter/Kerst , maar deze keer willen wij ,
Marijke en Epie onze kunsten laten zien en het is weer gelukt !!



Epie





voorbeeld van Marijke

Je kan je wekelijkse kaart hieronder weer linken..
We kijken weer uit naar jullie creaties...
Blijf gezond....




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

6 opmerkingen:

Annerieke zei

Mooie voorbeelden DT! Ik zie dat ik random winnaar ben, hartstikke leuk, maar ik ben kort geleden ook al eens random winnaar geweest dus ik ga Ingrid even mailen dat er misschien een nieuwe random winnaar getrokken kan worden? Ik ben dankbaar hoor, maar 2x kort achter elkaar....ik geef graag iemand anders een kans dan ;-).
Groetjes, Annerieke

Trijntje zei

Dames gefeliciteerd met jullie topplekjes en het winnen. leuke inspiratie kaarten van Epie en Marijke. Mijn kaart voor deze week staat er weer bij . Groeten trijntje

Nelleke zei

Wat is dat leuk als je ziet dat je 1 van de winnaars bent. Dank je wel en de andere dames gefeliciteerd!
Straks plaats ik weer mijn wekelijkse kaart......

Sibel Akgul zei

baby koala and her mother >>> https://www.youtube.com/watch?v=G8liJ2QBQJ8

Cards made by Patricia zei

Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt, Marijke en Epie. Gefelicteerd aan de winnaars. Eindeliijk heb ik weer eens een kerstkaartje kunnen plaatsen.

Groetjes,
Patricia

Rina zei

Bedankt voor het kiezen van mijn kerstkaart in de top 3. De andere winnaars ook gefeliciteerd.
Groetjes Rina