donderdag 9 september 2021

kerstkaart week 36 - uitslag challenge Augustus..

 Hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes..

Allereerst gaan we de uitslag bekend maken van de challenge van 

Augustus: maak een swingkaart.


De top 3 is als volgt:

1. Marjolein (16)

2. Hetty (20)

3. Trudy (7)

Proficiat, dames!!

Marjolein mag haar adres doorgeven aan Ingrid. 

En jullie mogen alle drie gastdesigner zijn de volgende maand en daarvoor contact opnemen met Ingrid.

Als je het leuk vindt staat er een winnaarsbadge voor je in de sidebar. 

Verder willen we iedereen bedanken voor het mee doen met onze swingkaart-challenge...


Suzan

Colien

De kaart voor deze week kan je weer hieronder linken, 

wij komen weer gezellig bij je langs... 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd dames., mooie swingkaarten!

Hetty P. zei

Wat leuk dat mijn kaart in de top 3 staat.
Marjolein en Trudy ook van harte gefeliciteerd met de top3-plaats

Marjolein zei

Wat een leuke verrassing :) Dat maakt deze zonnige dag nog net iets leuker! Trudy en Hetty; ook van harte gefeliciteerd!

Trijntje zei

Marjolein,Hetty en Trudy gefeliciteerd met jullie top plekjes. Deze week ben ik er ook weer bij. Heerlijk al veel kerstkaarten klaar… groeten Trijntje

Trudy zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta! Marjolein en Hetty ook gefeliciteerd! Ik reageer een beetje laat maar ik was op vakantie in Zeeland!
Groetjes Trudy