donderdag 13 april 2023

Kerstkaart week 15

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag een voorbeeldkaartje van Ingrid en Marijke.

Maar eerst maken we de uitslag bekend van de challenge van Maart : 


Gefeliciteerd dames met jullie TOP plekje.. Jullie mogen de volgende keer 
gastdesigners zijn als jullie dat leuk vinden. Je mag daarom contact opnemen met Ingrid
en Ank mag ook haar adres doorsturen, voor een leuk prijsje... Jullie mogen de winnaarsbadge
mee nemen naar jullie blog.. 
Verder willen we iedereen bedanken voor het meedoen, en het insturen van jullie
mooie kaartjes.. 




Vandaag kan je je kaart nog de hele dag linken tot 23.55 uur vanavond..
We kijken weer uit naar jullie creaties... 

Fijne dag gewenst... 





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

Daphne zei

Wat leuk!!
In de top 3.
Ik wil graag gast designer zijn, ik stuur morgen een mailtje (ben nu aan het werk)
Dank jullie wel een Ank en Trudy ook gefeliciteerd.

Kaartenkraam zei

Door de reacties op mijn blog bemerkte ik dat ik gewonnen heb, wat leuk! Nooit verwacht!
Daphne en Trudy ook gefeliciteerd.

groetjes van Ank

Trudy zei

Wat leuk dat ik met mijn kaartje in de top 3 sta!
Ank en Daphne ook gefeliciteeerd!
Ik heb al een mailtje gestuurd naar Ingrid.
Groetjes van Trudy