donderdag 14 januari 2016

Kerstkaart week 2 - uitslag challenge

Een hele goede morgen. Vandaag gaan we beginnen met onze kerstkaarten voor week 2.
Maar niet voordat we laten weten wie de afgelopen challenge heeft gewonnen. 
De challenge van December met dieren op je kerstkaart
Er deden maar liefst 46 mensen mee. De winnaar is .....
Nummer 44!!!
Dat is Angelique, gefeliciteerd Angelique, zij heeft gewonnen met deze kaart. 
In de contact pagina staat mijn mailadres Angelique, je mag me even je adres doorsturen, zodat de prijs zo snel mogelijk naar je toe komt!
Bedankt iedereen voor het mee doen...
Ingrid en team 52 WTC.... 

En dan komen nu de kaarten van Bep en Epie....

Goedemorgen allemaal deze week is het de beurt 
een Epie en mij om een kaart te plaatsen en 
hieronder mijn kaart.

Voorbeeld label-kerstkaart van Epie voor week #2





Hopelijk hebben wij jullie weer geinspireerd met onze
voorbeelden hier om weer gezellig mee te doen !!

Veel plezier en succes met de kerstkaartjes xx








32
























Hieronder mag je weer linken...



16 opmerkingen:

Margo zei

Gefeliciteerd Angelique !
Mooie voorbeelden Bep en Epie !
Ik doe ook weer mee !
Groetjes
Margo

Freubelmina zei

Goedemorgen dames,
Gefeliciteerd aan de winnares!
Leuke voorbeeldkaartjes weer,toppie!
Ook mijn bijdrage staat weer gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

José zei

Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt.
Mijn kaart staat er ook op deze keer

Epie zei

Gefeliciteerd Angelique met je
winnende kerstkaartje ,goed gedaan !!
Mijn kerstcreatie staat er ook weer x
Liefs van Epie x

anneke's creaties zei

Angelique gefeliciteerd,
en wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt
ik doe ook weer mee en heb mijn kaartje geplaatst

groetjes anneke

Wybrich zei

Gefeliciteerd Angelique!
Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt Bep en Epie.
Ik doe ook weer mee!

Ans Gilbert zei

Angelique van harte gefeliciteerd..
De voorbeelden van jullie zijn weer prachtig,
ik heb er deze week gemaakt,
groetjes,
Ans

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd Angelique.
Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
Ik heb deze week ook weer een kerst kaart gemaakt.
Mijn link staat erbij ;-)
Gr Anita

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Angelique!
weer leuke voorbeelden zijn er gemaakt!
groetjes Anita

karin zei

Angelique proficiat met je prijsje !
Leuke voorbeeldjes, ik heb ook net weer een kaartje geplaatst.
groetjes,
Karin

Wil Frutsel zei

Gefeliciteerd Angelique!!
Bep en Epie, jullie inspiratie kaartjes zijn weer prachtig. Mooi gemaakt dames!!
xx Wilma

Suzan zei

Gefeliciteerd Angelique! En wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt!
Groetjes Suzan

Nota Bene zei

Gefeliciteerd! Leuke kaartjes ter inspiratie ook. Ik doe deze week ook eens mee. Het zal niet elke week lukken, maar ik probeer het toch minstens één keer per maand te halen.

Nancy Soetaert zei

proficiat Angelique, veel plezier met je prijs!
mooie kaartjes weer dames!
groetjes, nancy

Angelique zei

Wat leuk, ik zie dat ik winnaar geworden ben bij de Challenge van December. Ik zal mijn gegevens even doormailen.
Mooie kaartjes hebben jullie geplaatst Bep en Epie. Ook ik heb mijn kaartje weer geplaatst.
groetjes Angelique

Diny zei

Gefeliciteerd Angelique....wat leuk dat je hebt gewonnen!
Ik kon pas vandaag mijn kaartje plaatsen op mijn blog....maar zie dat ik het hier niet meer kan linken.
Groetjes Diny