donderdag 21 januari 2016

Week 3


Vandaag alweer week 3 van 52 Weeks to Christmas.
Lisbeth en ik (Marijke) mogen jullie vandaag een voorbeeld laten zien.
Ik heb gekozen voor een afbeelding van de huismuisjes.
Deze heb ik twee maal uitgeprint en lekker achter elkaar aan laten lopen met de cadeautjes. 
Ook veel glitter op de kaart gebruikt.
Zoals het papier achterop en achter de kerstboom ook een glitter sterrenreeks.
Verder is de boom behandeld met pearlpowder, dus deze glanst ook mooi en een sterretje bovenin.
Hopelijk geeft het jullie wat inspiratie om deze week weer gezellig mee te doen.
Succes allemaal!!


hier is mijn kaartje


Omdat Lisbeth het kaartje nog niet geplaatst heeft plaats ik mijn kaartje even....


Ik maakte het voor de challenge van Dutch Card Lovers, 
 Kijk mee op mijn blog voor meer info....Groetjes Ingrid.  



Doen jullie deze week ook weer gezellig met ons mee? Hieronder kun je je kerstkaart langs, en wij komen straks even een bezoekje bij je brengen.....
Fijne donderdag.....
Team 52 WTC... 



21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen allemaal,
Mijn kaartje staat weer gelinkt,week 3 alweer....
Ik kom straks nog een keer terug om de kaart van Liesbet te komen bekijken want die mis ik nog...
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
hele mooie kerstkaart heb je gemaakt, met de leuke muisjes..
ik heb mijn kaart(en) ook weer geplaatst,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
hele mooie kerstkaart heb je gemaakt, met de leuke muisjes..
ik heb mijn kaart(en) ook weer geplaatst,
groetjes,
Ans

Anita van Merode zei

Prachtige kaart, erg mooi van kleur.
Ik heb ook weer een kaart geplaatst, de link heb ik hier bij gezet.
Gr Anita

Freubelmina zei

Beide kaartjes zijn super!!
Gr. Wilma

José zei

Mooie kaarten hoor, vooral de onderste vind ik geweldig.
Ik heb mijn kaart ook weer geplaatst.

Wil Frutsel zei

Mooie voorbeeldjes hoor dames. Vanavond word mijn kaartje nog gelinkt maar hij staat al wel op mijn blog. Dus bekijken kunnen jullie hem al wel!!
xx Wilma

Trijntje zei

Hoi Leuke voorbeelden weer. Heb ook weer een kerstkaart gemaakt en er bij gezet. IK ga snel weer bij de anderen kijken. want altijd leuk wat anderen maken. Groeten Trijntje

lenywim35 zei

Je vind toch iedere week weer leuke voorbeelden, steeds iets anders. De mijne komt uit de doos van de kast, die ik vorig jaar niet afmaakte in de slechte inspiratietijd. Nu wel prettig, ben er vlug klaar mee, want al het DP had ik wel opgeplakt. Zonde om te laten liggen. gr leny w

Danoesja zei

Wat een mooie kaarten laten jullie zien dames, ik heb er maar gelijk twee geplaatst op mijn blog om niet te ver achter te lopen!
Lieve groetjes, Danoesja

Rimmie zei

Mooi dames! Helaas zal ik deze week moeten overslaan, het is er helemaal bij in geschoten, sorry!

Groetjes

Rimmie

anneke's creaties zei

wat een mooie voorbeeldkaarten
mijn kaartjes heb ik ook weer geplaatst

groetjes anneke

Petra-loves-paper zei

mooie kaarten weer! ik doe weer gezellig mee, groetjes, Petra

Rosina zei

Mooi voorbeeldkaartjes heeft het DT gemaakt...weer erg jullie best gedaan dames...

groetjes Rosina
DT 52WTC

Epie zei

Leuke kaarten dames DT , mijn
purple kerstkaart staat er ook weer bij

Liefs van Epie DT

Margo zei

Erg leuke kaarten weer !
Groetjes
Margo

Wies zei

Bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten.
Groetjes, Wies

Yvonne zei

Leuke voorbeeldkaarten weer.
Ik heb mijn kaart ook weer geplaatst.

Groetjes,
Yvonne.

afke zei

Hallo DTteam. Vandaag volger geworden van jullie blog, want het is toch wel fijn als je niet alle kerstkaarten op het laatst moet maken! Ik ga proberen om wekelijks een kaartje te maken. Jullie voorbeelden zijn erg leuk en ik heb mijn 1e kerstkaartje van dit jaar geplaatst!
Groetjes, Afke

Marlies zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marlies zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.