donderdag 2 november 2017

Kerstkaart week 44 - lopende challenge

Hallo,
Welkom bij weer een nieuwe donderdag en nieuwe kerstkaartjes.
De challenge 

Kraft met wit en zilver of goud

loopt nog steeds. 




Ik heb ook nog een reminder kaartje gemaakt:
http://suzanna-suzan.blogspot.nl/




Hier mijn kaartje om jullie vandaag nog te inspireren
 een kaartje te maken  in kraft-wit met goud of zilver
deze keer heb ik met goud gecombineerd...
voor meer informatie kijk je even op mijn blog


 groetjes en succes ermee!!!
Rosina

Ook ik heb nog een kaartje voor jullie. Meer info kun je vinden op mijn blog.

Groetjes, Monique

Link hieronder je wekelijkse kerstkaart. Let op! link hier niet je challengekaart, deze moet je linken in het blogbericht van vrijdag 27 oktober (svp naar beneden scrollen)


3 opmerkingen:

Freubelmina zei

Leuke inspiratiekaarten meiden.
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
Lieve groetjes, Wilma

Trijntje zei

mijn wekelijkse kerstkaart staat er . Groeten trijntje

Nicolette zei

Mooie voorbeeldkaarten.
Groetjes Nicolette