donderdag 16 november 2017

Kerstkaart week 46

Hey hallo, 

En welkom bij weer een nieuwe week bij 52 WTC. 
Zijn jullie al bijna op voorraad met jullie kerstkaartjes ? 
Ik hoorde deze week dat we geluk hebben met kerstkaartjes versturen
want dat SAND nu ook particuliere post gaat versturen met de kerst.
Geweldig toch ? 

Op naar het kerstkaartje van deze week, 
Ik maakte het kaartje naar een voorbeeld uit de SU-catalogus. 


Soms moet je niet te moeilijk doen als je een mooi kaartje ziet. 
Vorige week maakte ik met deze set al een CAS kaartje voor de challenge. 
Kijk je mee?  op mijn blog. 
Groetjes, Ingrid. 

Ook ik laat jullie deze week een voorbeeld kaart
zien , de kaart komt uit een Stansblok van
Studio Light.

Succes weer deze week.
Groetjes Bep


Hieronder kun je je kerstkaart voor deze week weer linken. 
Heel veel succes!


8 opmerkingen:

Petra L zei

Vandaag heb ik ook weer eens een kaart geplaatst na lange tijd afwezig te zijn geweest. Thanks Nancy voor de tip om 'm hier te plaatsen.


Lieve groet, Petra

Trijntje zei

Mijn kaart staat er weer bij.Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mijn kaart staat erbij maar hier op het blog is niets te zien ??? Van niemand bedoel ik???
Lieve groetjes Miranda

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Klopt Miranda , er is iets niet goed gegaan met de link, maar ik kon het niet meer terug draaien, gelukkig kunnen de kaartjes wel gelinkt worden . Groetjes Ingrid

Cards made by Patricia zei

Leuke inspiratiekaarten weer voor deze eek.

Groetjes,
Patricia

Marjolein zei

Hoi, het lukt me niet om de kaart te linken. De link verwijst naar een vorige challenge die is gesloten... Of doe ik iets knulligs? Groeten, Marjolein

Marjolein zei

Ah, Ingrid heeft het me al uitgelegd. Mijn fout! Groeten Marjolein

Jantine zei

Is het niet mogelijk om ná donderdag nog te linken? Jammer :-)
Groetjes,
Jantine