donderdag 28 december 2017

Kerstkaart week 52 en start challenge

Hallo en welkom bij week 52 !
Hebben jullie mooie kerstdagen gehad? 
Lekker genoten van het samenzijn ? 
Dan gaan we nu weer over naar de kerstkaartjes.

Het is de laatste donderdag van de maand,
dus dat betekent ook de start van een nieuwe challenge, de laatste voor 2017!
 Deze keer mocht Nancy het thema bepalen.

Zij wil een winterse kerstkaart met ijsberen of pinguins op.

Een heel haalbaar thema,
je kan werken met stempels, stansen, plaatjes, ...
Hieronder vind je alvast wat inspiratie
van het team en van onze gastdesigners.
Vanaf morgen kan je je wedstrijdkaartje linken in het nieuwe bericht.
Veel succes!


Ik 'vond' dit stempeltje onlangs, echt superleuk voor deze challenge,
heb ik tegelijk een schattige ijsbeer en een olijke pinguïn op mijn kaart...
Veel plezier met de challenge!


Ook de gastdesigners hebben hun kaartjes ingestuurd. 
Maura heeft dit onderstaande kaartje gemaakt. 
De pinguïns zijn gezellig samen met de ijsbeer aan het spelen...


En ook Trijntje heeft een hele mooie kaart met ijsbeer 
gemaakt voor ons. 


Geweldig, dames bedankt dat jullie gastdesigner wilden zijn. 



Deze 2 pinguïns sluiten een jaar met leuke challenges af.
Als je ook mee wilt doen, dan mag je ook voor een ijsbeer kiezen!
Groetjes, Lia
http://liadesignandso.blogspot.com



Ik heb er een heel boekwerkje van gemaakt met een familie pinquin, maar een ijsbeer mag ook!
 Een leuke uitdaging en kan altijd weer een eerste kaart worden voor het volgend jaar.
Voor meer info over mijn kaart zie mijn blog: http://marijkesscrapkaarten.blogspot.nl/





                               
                                         

Hugs van familie polar bears , pinguïns had ik niet dusss....
Doe gezellig weer mee met deze laatste uitdaging ,leuk
Meer info staat op mijn creatief blogje !!


 Ik ben ook aan de slag gegaan met ijsberen. Je ziet ze van de berg af glijden.

Neem gerust een kijkje op mijn blog, groetjes Ingrid

Ik heb gekozen voor ijsberen !
Op mijn blog staan nog 3 andere beren !
groeten Ineke


Ook ik heb weer een voorbeeldkaartje
 voor deze laatste challenge van 2017
voor de details ervan ga je een kijkje nemen op
  mijn blog
groetjes Rosina


Een honingbeer werd een ijsbeer op mijn kerstkaart :)
Hoe dat zit, lees je op mijn blog..
Ik wil meteen late weten dat dit de laatste keer is dat ik
meewerk als DT-lid.. Na eerst het blog begonnen te zijn en
daarna even weg geweest te zijn, heb ik met heel veel plezier
weer meegewerkt aan dit blog! Ik ben heel blij dat Ingrid het
heeft voortgezet en wens alle dames heel veel succes en bovenal
veel plezier!
Maar ik doe natuurlijk nog gewoon mee als deelnemer, want
'iedere donderdag een kerstkaart maken' is inmiddels een begrip
en een echte stok achter de deur!!
Lieve groetjes, Yvonne
(www.yvonnevanbruggen.nl)

IJskoude wintergroetjes van deze pinguïn-familie.
Succes met deze leuke challenge.

Groetjes,
Yvonne.
kaarten van yvonne
 
Ook van mijn kant weer een voorbeeldkaartje:
grtz.Colien


De prijs van de challenge wordt deze keer beschikbaar gesteld door onze sponsor de Egel. 
Een link van de Egel vind je in de sidebar op het blog. 

Je kan vandaag je kerstkaart weer hieronder linken. 
Vanaf morgen zal er een link beschikbaar komen voor de challenge. 
Heel veel succes. 




4 opmerkingen:

Freubelmina zei

Bedankt weer voor al jullie inspiratie afgelopen jaar.
Mijn wekelijkse bijdrage staat gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Cards made by Patricia zei

Leuke inspiratiekaarten voor de challenge. Dat is er weer een waar ik wellicht wel aan meega doen.

Groetjes,
Patricia

ANJA 3D zei

Pff, nog net optijd mijn kaart geplaatst. Leuke challenge en prachtige voorbeeld kaarten 👍
Groetjes, Anja

Wies zei

Leuke uitdaging en bedankt weer voor de mooie voorbeeld kaarten. Voor iedereen een gezond, liefdevol en creatief 2018 gewenst.
Groetjes, Wies