vrijdag 1 december 2017

Challenge November - Elves op je kaart

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe challenge van 52 weeks to Chrismas. 

Vanaf vandaag gaat de challenge van November van start. 
Het thema is door Ineke bepaald en zij wil graag

Elves op je kaart

zien.
Doe gezellig met ons mee.
Je kan je kaart de hele week nog linken. De link sluit op 7 december om 23.55 uur.

Wil je nog meer inspiratie van het DT-team
Klik hier!

De onderstaande prijs is beschikbaar gesteld en gaat naar de winnaar die random gekozen wordt.
Ook kiest het DT  team een top 3! en deze winnaar mag gastdesigner zijn in December.



Dus kortom doe gezellig met ons mee..
We kijken uit naar jullie creaties..
Hartelijke groet, 
Ingrid en team 52 WTC. 


7 opmerkingen:

Freubelmina zei

Nou toen ik de challenge las dacht ik...deze slaan we over maar kon het toch niet laten en voila ..mijn bijdrage is een feit! En ik vind hem zelf best goed geslaagd. Bedankt voor de uitdaging! Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

José zei

Leuke uitdaging, ik had net deze kaart gemaakt, komt goed uit.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat leuk dat je de uitdaging bent aan gegaan Wilma..

Cards made by Patricia zei

En ik dacht dat ik geen elfjes had... Bij deze mijn kaart geplaatst.

Groetjes,
Patricia

aussie aNNie zei

I am now a new follower, hugs aNNie [aNNie]🎄

marja zei

Wil jullie toch eens laten weten dat het nu bij mij ook helemaal in mijn systeem zit om iedere week een kerstkaart te maken en te posten. Leuk zo een blog waar ze iedere week op een vaste dag een kaart vragen. Ik hou deze traditie nu maar vol. Dus hoop dat jullie ook in het nieuwe jaar hier mee door gaan. groetjes Marja

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Marja, dat is heel mooi om te lezen dat je zo enthousiast ben over ons blog, en het wekelijks kerstkaarten maken. Doe gezellig met ons mee, en probeer nog meer mensen enthousiast te krijgen zou ik zeggen. Hartelijke groet, Ingrid.