donderdag 9 augustus 2018

Kerstkaart Week 32.- en uitslag challenge

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag boordevol nieuws, en nieuwe kerstkaartjes... 
Vorige week hadden we nog een challenge, 

maak een kerstkaart met een dier(en)stempel erop


We gaan eerst beginnen met de random winnaar bekend te maken..
Dat is nr. 15, en inzending 15 was Nelleke..
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog van Nelleke te gaan...
Gefeliciteerd Nelleke, jij bent de winnaar van de prijs,
je mag even voor de zekerheid je adres nog eens doormailen.... 

Als team hebben we ook weer onze top 3! ingeleverd,
en ik moet zeggen we waren het weer behoorlijk eens met elkaar.
Er eindigden maar liefst 4 mensen met hetzelfde aantal punten.
Daarom mogen jullie alle vier volgende keer gastdesigner zijn, als je dat leuk vindt.
Gefeliciteerd allemaal!


Je kan op de namen klikken om naar hun blog te gaan. 
Het email adres vind  je bij de contactpagina bovenin op het blog....

Iedereen die mee heeft gedaan, heel hartelijk dank,
en ook vandaag zijn jullie inzendingen weer meer dan welkom!

Ingrid en team 52 WTC.... 


Vandaag zijn Annemarie/Merit en Epie aan de buurt om hun kerstkaartjes te plaatsen... 




Vandaag laten wij een voorbeeld kaartje zien Annemarie en Merit



Hier mijn pas af gemaakte criss-cross kaart , er zit nog een kaart
binnenin die kun je bekijken op mijn mijn blogje , spannend toch !
Groetjes van Epie


Ook deze week kan je je kaart weer hieronder linken.... 




5 opmerkingen:

Margo zei

Gefeliciteer dames ! En wat een mooie voorbeelden maakten jullie weer !
Groetjes
Margo

Diny zei

Leuke voorbeeldkaartjes dames!
Gefeliciteerd aan alle winnaars!
Groetjes Diny

Margreet zei

Gave voorbeeldkaartjes!
Leuk om 1 van de winnaars te zijn!
xxx Margreet

Trijntje zei

Leuk dat we met ons vieren winnaar zijn geworden van de uitdaging en alle 4 gastdesigner mogen zijn.... Nancy, Enny en Margreet ook van harte. De kerstkaart van deze week er ook bij gezet. zelfs 2 deze week. Groeten trijntje

Nelleke zei

Net voor ik weg ging naar mijn werk, zag ik dat ik gewonnen heb. Superblij mee. Epie heel hartelijk bedankt voor de mooie prijs. Mijn kaart voor deze week zit er ook weer bij. Groetjes, Nelleke