donderdag 16 augustus 2018

Kerstkaart week 33


Hallo, 
Welkom bij weer een nieuwe week met kerstkaartjes....

Het is Hollands zomerweer geworden
dus misschien hebben jullie de puf om kerstkaartjes te maken weer terug gevonden...
en het is nu natuurlijk ook de tijd dat er weer heel veel nieuwe kerstitems
te koop zijn in de winkels... 

Niet alle winnaars van vorige week hebben zich gemeld... 
Nancy en Enny moeten zich nog melden...
Klik hier! om naar het blogberichtvan vorige week te gaan...
Jullie mogen je alsnog melden
om gastdesigner te zijn voor de volgende challenge....

Hier een inspiratie kaartje van Bep, je hoeft
niet altijd een ingewikkelde kaart te maken.

Kijk voor details op mijn blog succes.


Hier een kaartje van Marijke als voorbeeld en misschien ter inspiratie.



Oeps, vergeten om hier mijn kerst creatie te plaatsen... Het wordt tijd dat de vakantie voorbij is, mijn regelmaat kwijt, of is het mijn geheugen ? =)
In ieder geval, de doosjes heb je hier dan nog een keertje te goed, sorry !
Voor verdere info, klik je door naar mijn blog, Martina's kaartjes.





Doe ook deze week weer gezellig met ons mee..Je kaart kan je hieronder weer linken... 





1 opmerking:

Trijntje zei

Het is me weer gelukt deze week. mijn kerstkaart staat er weer bij. Allemaal een fijne dag. Groeten Trijntje