donderdag 17 oktober 2019

Kerstkaart week 42..

Welkom bij een nieuwe blogpost..

Op deze donderdag, zitten we al weer in week 42..
Dat betekent dat we nog maar 10 weken te gaan hebben
voor we het jaar al weer om hebben, zoveel is dat niet meer...

Maar eerst is het nog herfstvakantie..
Genieten jullie daar ook van ? 
De afgelopen week hebben we toch regelmatig regenachtige 
dagen gehad, dus misschien wat meer tijd om te knutselen ? 

Vandaag zijn Marijke en Ingrid aan de beurt om de kaartjes te laten
zien, kijken jullie mee ? 


Ook Marijke wil jullie graag een voorbeeldkaartje laten zien!



Hieronder kun je je kaart weer linken voor deze week,
en natuurlijk komen wij dan weer gezellig langs..




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

6 opmerkingen:

Annerieke zei

Mooie kaarten hebben jullie gemaakt Ingrid en Marijke. Ik ben deze week weer van de partij.
Groetjes, Annerieke

Marjan zei

Mooi zijn jullie kaartjes, dames!

Trijntje zei

leuke kaarten hebben jullie re inspiratie gemaakt. de mijne staat er ook weer bij. Groeten Trijntje

Annie H zei

Mijn kaart staat er weer bij, waarschijnlijk weer als laatste ;-)
Groetjes, Annie

Cards made by Patricia zei

Leuke inspiratiekaarten hebben jullie gemaakt. Na een lange tijd doe ik weer eens gezellige mee.

Groetjes,
Patricia

Anita van Deur zei

Ik had iets veranderd aan de inhoud van mijn blog ( niet doen dus) mijn link werk nu niet meer oeps.

groetjes, Anita