donderdag 24 oktober 2019

Week 43 en DT call!


Week 43 vordert al !
Donderdag de wekelijkse kaart !






Dan een huishoudelijke mededeling; 
We zijn per volgend jaar op zoek naar twee nieuwe DT- leden..
Vanaf volgend jaar zullen Monique en Yvonne stoppen als DT-leden,
wat we ontzettend jammer vinden ,
maar het moet leuk blijven om DT lid te zijn... 


Daarom hebben we een DT-call georganiseerd...
Wat houdt dat in ?
Vanaf morgen kan je in een apart bericht je kerstkaart linken,
met een motivatie waarom je DT-lid wilt worden. 
Wij gaan na 14 november kijken,
en turven en komen dan met twee nieuwe DT leden... 

We gaan dit op 21 november bekend maken, dus hou je van kerstkaartjes maken, 
en lijkt het je leuk om in het leukste team van Nederland plaats te nemen, 
laat je horen en zie zou ik zeggen.... 

Heb je vragen over DT lid zijn ? Neem gerust contact op met Ingrid, 
dit kan via de contact pagina, bovenin dit tabblad... 


Je kerstkaart voor deze week kan je linken hieronder... 





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

4 opmerkingen:

Annerieke zei

Mooie voorbeeldkaarten van Ineke en Colien! Succes met de DT-call, er komen vast veel aanmeldingen ;-). Mijn kaart voor deze week staat erbij.
Groetjes, Annerieke

karin zei

Weer leuke inspiratie dames ! Ik heb ook weer een kaartje geplaatst.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Mijn kaarten staan er weer bij deze week. Heb er zelfs drie vandaag. Leuke inspiratie. Groeten trijntje

Annie H zei

Beter laat dan nooit heb ik altijd geleerd, wat pas ik dat toch dikwijls toe … mijn kaart staat erbij.
Groetjes, Annie