donderdag 6 augustus 2020

Kerstkaart 32 met reminder: maak een "bevroren" kaart...

Hallo allemaal, vandaag zijn we weer terug met de reminder voor de challenge :
maak een "bevroren" kerstkaart.
Denk aan sneeuw/ijspegels/sneeuwvlokken/ sneeuwpoppen etc.
Ik (Miranda) maakte een reminderkaart met één van de stansen die je kunt winnen: de snowglobe,
die vond ik zo leuk dat ik hem ook voor mezelf aan heb geschaft hihi.


Vorige week heb ik halverwege de middag nog een kaart van onze  gastdesigner geplaatst omdat
ik haar helemaal vergeten was, zij was namelijk de winnaar van Juni..dus alsnog 
nog een keer haar kaartje hier, met link naar haar blog..




Bedankt Caroline voor het mee doen, en sorry dat ik je vergeten was.... 






Epie












Je wekelijkse kaart kan je hieronder linken..
De kaart voor de challenge kan je hier linken. 
Beide linken sluiten om 23.55 uur vanavond.. 
Wij komen weer gezellig bij jullie langs... 




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

1 opmerking:

Trijntje zei

Wat heeft het team weer prachtige kaarten ter inspiratie gemaakt. Echte toppers. De mijne voor deze week staat er ook weer bij. Groeten trijntje