donderdag 27 augustus 2020

Kerstkaart week 35 + challenge rood en groen (vogel)

Welkom allemaal ,

Bij 52WTC en de laatste donderdag van de maand  alweer ,
gaan we starten met een  nieuwe, verse challenge .   
Mijn thema keuze is , rood-groen (vogel)

Hieronder volgen alle mooie voorbeelden van GDers ,
en ons hele DT team , daaronder het prijsje....

Epie 

Onze winnaars van de vorige challenge, hebben deze maand als 
gastdesigner hele mooie kaarten gemaakt..





Bedankt Annerieke - Diny en Sarah dat jullie gastdesigner zijn geweest deze maand. 




















En dit is het te winnen prijsje van augustus:






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

weer een leuke extra challenge en wat een mooie/ leuke voorbeelden zijn er gemaakt ga ook aan de slag
groetjes ellen

Irene zei

Altijd mooi de traditionele kleuren, prachtige dt kaarten!
XxIrene

Trijntje zei

Wat een leuke inspiratiekaarten hebben jullie gemaakt! allemaal toppers!. IK ga proberen mee te doen. ik hou wel van vogels... mijn kaart voor deze week staat er bij. Groeten trijntje

Trudy zei

Hele leuke voorbeeldkaartjes en een leuke challenge! Ik ga op zoek naar een vogel!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Prachtige dt kaarten! Altijd mooi in deze kleuren. Ik ga weer mee doen.
Groetjes, Anita